תניא - כ״א שבט ה׳תשפ״ד
אך המחשבה - ״כט״ לחוד כפיקודין

תניא

אך המחשבה וההרהור בד"ת שבמוח וכח הדבור בד"ת שבפה שהם לבושי' הפנימים של נפש האלהית וכ"ש נפש האלהית עצמה המלובשת בהם כולם מיוחדים ממש ביחוד גמור ברצון העליון ולא מרכבה לבד כי רצון העליון הוא הוא הדבר הלכה עצמה שמהרהר ומדבר בה שכל ההלכות הן פרטי המשכות פנימיות רצון העליון עצמו שכך עלה ברצונו ית' שדבר זה מותר או כשר או פטור או זכאי או להפך וכן כל צרופי אותיות תנ"ך הן המשכת רצונו וחכמתו המיוחדו' בא"ס ב"ה בתכלית היחוד שהוא היודע והוא המדע כו' וז"ש דאורייתא וקב"ה כולא חד ולא אברין דמלכא לחוד כפיקודין.

x
יתרו רביעי (עם פרש״י) -- שמות: י״ט, א׳ - ו׳חומש:
ק״ד - ק״התהילים:
אך המחשבה - ״כט״ לחוד כפיקודיןתניא:
הל׳ שלוחין ושותפין פרק ח-ירמב״ם ג״פ:
הל׳ מאכלות אסורות פרק גרמב״ם פ״א:
מ״ע רמהספר המצוות:
לעילוי נשמת מרת רייזל בת ר׳ ישעיהו ע״ה צירקינד