קודם ציווי הוכח תוכיח, כתיב ולא תשנא את אחיך, כי זהו תנאי מוקדם להוכחה. ואח"ז [ואחר זה] כתיב ולא תשא עליו חטא, שאם לא פעלה ההוכחה, בודאי אתה האשם, שלא היו דברים היוצאים מן הלב.
קודם ציווי הוכח תוכיח, כתיב ולא תשנא את אחיך, כי זהו תנאי מוקדם להוכחה. ואח"ז [ואחר זה] כתיב ולא תשא עליו חטא, שאם לא פעלה ההוכחה, בודאי אתה האשם, שלא היו דברים היוצאים מן הלב.
במדבר שני (עם פרש״י) -- במדבר: א׳, כ׳ - נ״ד | חומש: |
קי״ט: צ״ז - קע״ז | תהילים: |
וההבדל שבין - ״עב״ להם להחיותם | תניא: |
הל׳ מגילה וחנוכה פרק ג-ד. תורת חכם וגו׳. ספר נשים והוא ספר רביעי.. הל׳ אישות בפרקים אלו. פרק א | רמב״ם ג״פ: |
הל׳ מעשר שני ונטע רבעי פרק ד | רמב״ם פ״א: |
ספר משנה תורה: הלכות מגילה וחנוכה פרק ג-ד. מ״ע ריג | ספר המצוות: |