תניא - י״ט שבט ה׳תשפ״ד
ולכן נקרא׳ אברי - ״56״ כגוף לנשמה

תניא

ולכן נקרא' אברי דמלכא ד"מ כמו שאברי גוף האדם הם לבוש לנפשו ובטלים לגמרי אליה מכל וכל כי מיד שעולה ברצונו של אדם לפשוט ידו או רגלו הן נשמעות לרצונו תכף ומיד בלי שום צווי ואמירה להן ובלי שום שהייה כלל אלא כרגע ממש כשעלה ברצונו. כך ד"מ החיות של מעשה המצות וקיומן הוא בטל לגמרי לגבי רצון העליון המלובש בו ונעשה לו ממש כגוף לנשמה.

x
יתרו שני (עם פרש״י) -- שמות: י״ח, י״ג - כ״גחומש:
צ׳ - צ״ותהילים:
ולכן נקרא׳ אברי - ״56״ כגוף לנשמהתניא:
הל׳ שלוחין ושותפין פרק ב-דרמב״ם ג״פ:
הל׳ מאכלות אסורות.. בפרקים אלו. פרק ארמב״ם פ״א:
מ״ע רמהספר המצוות:
לעילוי נשמת מרת לאה מרים בת הרב יעקב יוסף ע״ה היידינגספלד