תניא - כ״ו סיון ה׳תשפ״ד
וזהו ג״כ ענין - ״פד״ בפועל ממש

תניא

וזהו ג"כ ענין סוכ"ע פי' ד"מ כשאדם מתבונן באיזה דבר חכמה בשכלו או דבר גשמי במחשבתו אזי שכלו ומחשבתו מקיפים על הדבר ההוא המצויר במחשבתו או בשכלו אך אין מקיפים על הדבר ההוא ממש בפועל ממש. אבל הקב"ה דכתיב ביה כי לא מחשבותי מחשבותיכם וגו' מחשבתו וידיעתו שיודע כל הנבראים מקפת כל נברא ונברא בפ"מ שהרי היא היא חיותו והתהוותו מאין ליש בפועל ממש.

x
קרח שלישי (עם פרש״י) -- במדבר: ט״ז, כ׳ - י״ז, ח׳חומש:
קי״ט: צ״ז - קע״זתהילים:
וזהו ג״כ ענין - ״פד״ בפועל ממשתניא:
הל׳ מאכלות אסורות פרק יא-יגרמב״ם ג״פ:
הל׳ שמיטה ויובל פרק ירמב״ם פ״א:
מל״ת קפא. קפב. קפד. קפה. קפגספר המצוות:
לעילוי נשמת מרת לאה מרים בת הרב יעקב יוסף ע״ה היידינגספלד